google oglaševanje

Izboljšajte svoje poslovanje na medmrežju

Ljudje vsak dan v Google vtipkajo več kot 3,5 milijard iskanj. Vsako to iskanje vašemu podjetju ponuja priložnost, da svoje izdelke ali blagovno znamko predstavite večjemu številu uporabnikov, kar pomeni tudi povečanje števila obiskov in prodaje. Priložnost se imenuje Adwords oglaševanje, ki vam omogoča promocijo vaših izdelkov in storitev v trenutku, ko uporabniki na medmrežju iščejo po izbranih ključnih besedah. V nadaljevanju preberite, kako poteka Adwords oglaševanje v Sloveniji, kako deluje in zakaj ga potrebujete. Poleg tega vam lahko za večjo prepoznavnost pomaga tudi optimizacija spletnih strani. Kaj točno je, kako izgleda in kakšna je optimizacija spletnih strani cena, pa v nadaljevanju.

Adwords oglaševanje v Sloveniji in tujini

Adwords oglaševanje je način promocije na medmrežju, ki podjetjem omogoča prikazovanje oglasov na največjem iskalnem omrežju na svetu. Tudi, če je podjetje iz Slovenije, lahko s pomočjo platforme doseže potencialne kupce v drugih državah sveta. Adwords oglaševanje preko ključnih besed podjetjem omogoča doseganje ciljno usmerjenih uporabnikov, ko v povezavi s ključno besedo iščejo izdelke ali storitve na spletu. Poenostavljeno bi lahko njegovo delovanje opisali tako: ko uporabniki iščejo ključno besedo, dobijo rezultate svoje poizvedbe na strani z rezultati iskalnika. Ti rezultati lahko vključujejo (vašo) plačano reklamo, ki je bila usmerjen na to ključno besedo.

Kako deluje?

Adwords oglaševanje deluje na modelu plačila za klik, kar pomeni, da vi in konkurenca izberete določeno ključno besedo in zanjo oddate ponudbo. Na ta način tekmujete z drugimi, ki prav tako iščejo to ključno besedo. Določite lahko najvišjo ceno, ki ste jo pripravljeni plačati za ključno besedo ali pa določite najvišji dnevni proračun, ki ga želite porabiti za svojo promocijo v medmrežju. Prednost tovrstne promocije je ravno ta, da v platformi sami določite proračun, ki ga želite porabiti ter na dražbo postavite ključne besede, ki so pomembne za vaše podjetje. Ko uporabnik v iskalnik vpiše vašo ključno besedo ali njeno različico, se glede na vložek, vaš oglas pokaže med prvimi tremi zadetki.

Določite lahko najvišjo ceno, ki ste jo pripravljeni plačati za ključno besedo ali pa določite najvišji dnevni proračun.

Zakaj bi ga morali uporabljati?

Dva glavna razloga, zakaj bi morali pri svojem marketingu uporabljati Adwords oglaševanje, sta izboljšanje prepoznavnosti blagovne znamke in usmerjanje kvalificiranega prometa na vaše spletno mesto. Druge prednosti uporabe storitve so še:

  • nižji stroški oglaševanja, saj sami določite oglaševalski proračun in porabo, po želji pa ga lahko tudi povečujete ali nižate,
  • promocija vašega izdelka ali storitve točno tistim ljudem, ki jih vaša ponudba zanima,
  • večih telefonskih klicev preko izpostavljene telefonske številke,
  • večjega števila obiskov v fizični trgovini z izpostavitvijo na zemljevidu.
  • S pomočjo platforme ustvarite različne kampanje v medmrežju
  • Platforma ponuja različne vrste kampanj, ki jih lahko uporabite:
  • iskalna kampanja, ki se prikaže kot tekstovni oglas oz. podobno kot zadetek iskanja v brskalniku in je najbolj učinkovita za obisk strani in prodajo;
  • prikazna kampanja, ki se kot slikovni oglas prikazuje na partnerskih mestih in najbolje učinkuje za ozaveščanje in prepoznavnost podjetja;
  • nakupovalna kampanja, kjer se vizualno prikazujejo fotografije in opisi izdelkov in spodbuja k nakupom;
  • video kampanja, ki se prikazuje kot video oglas na YouTubu in služi boljši prepoznavnosti;
  • kampanja aplikacij, kjer lahko promovirate vašo aplikacijo.

Kako začeti s tovrstno promocijo?

Za uporabo platforme morate imeti svojo spletno stran in ustvariti račun za vaše podjetje, preko katerega boste izvajali promocije na medmrežju. Preden se lotite kreiranja, natančno določite cilje, ki jih želite z reklamami doseči, saj je od tega odvisno, kakšen tip kampanje je najbolj primeren za vaše potrebe. S pomočjo orodja naredite analizo ključnih besed in izberite tiste, ki najbolje opisujejo vaše podjetje oz. storitve ter določite proračun za promocijo. Po potrebi lahko tudi izberete ciljno skupino, ki ji želite prikazovati vaša sporočila, npr. samo moškim, samo ženskam, določeni starostni skupini, prebivalcem določene države ipd. Šele nato sledi kreiranje besedilnih sporočil in vizualij, pri katerih je treba upoštevati zahteve in zakonitosti, ki jih določa platforma (število znakov, url, velikost grafičnih elementov ipd.).

Obstaja več načinov za boljšo prepoznavnost s pomočjo spleta.

Ostali načini za doseganje večje prodaje prek medmrežja

Poleg plačane promocije je za doseganje prepoznavnosti in prodaje preko medmrežja najbolj priljubljen SEO oz. optimizacija spletnih strani. To pomeni, da vaše mesto izboljšate tako, da se poveča njena vidnost v iskalnikih. Nasprotno kot Adwords oglaševanje, optimizacija spletnih strani pomeni organski način izboljšave, za katerega ne rabite plačati. SEO obsega različne pristope, off-site do on-site izboljšav, ki obsegajo izboljšavo kode in strukture spletne strani, prilagoditev vsebin, uporabo ključnih besed na strani, urejanje opisov strani in podstrani, dodajanje povezav na notranje in zunanje strani ipd. Poleg izboljšav na sami strani, SEO vključuje tudi komunikacijo na družbenih omrežjih, PR sporočila, vsebinski marketing ipd.

Optimizacija spletnih strani cena in čas

Optimizacija spletnih strani je v primerjavi s plačano promocijo, ki daje rezultat v kratkem času, dolgotrajnejši postopek. Prav tako se delo nikoli ne konča, stran vedno znova potrebuje osvežitve, posodobitve in vsebinske novosti, da je v koraku s časom in algoritmi iskalnika. Zato je tudi težko oceniti enkratni strošek SEO, saj gre za različno obsežni in dolgotrajni proces vzpostavljanja s široko vsebinsko podporo.

Rate this post

Avtor prispevka:

241   Posts

Vsi prispevki