SEO je postopek, ki prinaša najvišje stopnje konverzije
SEO optimizacija zajema veliko elementov, od tega, da je spletna stran dobro optimizirana za iskalnike, kar pomeni, da ima uporaben in preprost uporabniški vmesnik, kjer uporabnik najde vse zelo hitro ter se nalaga manj kot eno sekundo, do tega da vključuje prave ključne besede za različne iskalnike. Najbolje je, da za SEO optimizacijo, ki bo vaše strani uvrstila na prve strani iskalnikov, poskrbi izkušen strokovnjak. SEO optimizacija spletnih strani namreč zahteva veliko znanja in praktičnih izkušenj ter vsakodnevne aktivnosti in prilagajanje spreminjajočim se pravilom – algoritmom iskalnikov.
SEO je zelo pomemben proces
Zakaj je pomembno, da se uvrstite na prve pozicije v spletnih iskalnikih? Ker je danes ves svet tako hiter, da nihče ne brska po tretji, četrti ali peti strani iskalnikov. Vsak bo kliknil na povezavo, ki je na prvi, drugi ali največ tretji strani kateregakoli iskalnika. Če bo zadovoljen s prvim iskanjem, da ga bo spletna stran zanimala, ga pritegnila, zadržala in se bo tudi odločil za nakup, potem je prišlo do konverzije, kar pomeni, da je SEO optimizacija dosegla svoj učinek in se je splačala. Če imate na svoji spletni strani samo obisk ne pa tudi nakupov – konverzij pomeni, da se je zataknilo nekje pri SEO optimizaciji vaše spletne strani. S premišljenimi in konstantnimi postopki bo strokovnjak odpravil te pomanjkljivosti in sčasoma bo vaša stran vidna na prvih straneh iskalnikov ter bo prodala izdelke ali storitve. Tudi v primeru, da že imate prodajo, ki dobro teče preko spletne strani, je vedno možnost, da boste prodajo drastično povečali, če se SEO optimizacije loti strokovnjak in zanjo skrbi konstantno. V tem primeru konverzije ne bodo nihale.
SEO prepustite strokovnjakom
Kaj se bo zgodilo, ko boste optimizacijo spletne strani prepustili strokovnjaku? Lotil se bo dveh načinov optimizacije in sicer ena je angleško poimenovana ON site SEO optimizacija, ki pomeni popravljanje napak pri optimizaciji na sami spletni strani. Uredil bo naslove spletnih strani, dodal podnaslove in opise, uredil bo URL naslove, pravilno bo poimenoval fotografije in infografike, lotil pa se bo tudi samih člankov in drugih besedil tako, da bo poskrbel za kvalitetne vsebine, da imajo vsa objavljena besedila primerno gostoto ključnih besed, ki jih bo s posebnimi orodji najprej poiskal in ugotovil, kaj ljudje največ iščejo na spletu glede na izdelek ali storitev, ki se podaja. Vsebine na spletni strani morajo biti nujno unikatne, vsebovati pa morajo tudi izhodne povezave.
Drugi način pa je angleško poimenovana OFF site SEO optimizacija, ki vsebuje sklop dobro organiziranih in usklajenih aktivnosti, pri katerih se pridobivajo zunanje povezave. Smisel teh aktivnosti je, da spletišča, ki že so visoko rangirana v iskalnikih prenašajo svoj promet, ugled v iskalnikih in pozicijo na spletno stran, ki se optimizira. Ta postopek je potrebno izvesti na legalen način tako, kot ga predpisujejo spreminjajoči se algoritmi različnih iskalnikov. Pravila se ne smejo prekršiti, saj iskalniki taka dejanja kaznujejo tako, da spletno stran potisnejo daleč na dno seznama iskanj ali pa jo celo za vedno izključijo, s čimer se lahko povzroči trajna škoda, sploh, če je domena že stara in ugledna. Zato je najbolje ON site SEO optimizacijo prepustiti strokovnjakom.
Kaj pa mobilni telefoni?
Mobilna telefonija je v velikem porastu, zato pri optimizaciji ne smemo zanemariti. Mobilni telefoni vsebine prikazujejo drugače kot računalniki. Tudi način iskanja se malo razlikuje od klasičnega preko stacionarnih ali ponosnih računalnikov, zato mora spletna stran izgledati dobro, organizirano, čim bolj prijazno uporabniku. Posebnost mobilnega iskanja je tudi v tem, da vse več ljudi išče v brskalnikih s pomočjo glasu. Glasovno iskanje je v zadnjih letih precej v porastu in v letu 2020 so raziskave pokazale, da se je povečalo kar za 50 %. Glasovno iskanje v SEO optimizaciji predstavlja izziv, saj se išče tudi po ključnih besedah, ki izhajajo iz pogovornega jezika. Vedno več prometa pa prihaja iz mobilnih aplikacij kot so Apple trgovina, kar je pri optimizaciji tudi potrebno upoštevati in spletišče temu prilagoditi, če hočemo stopati v korak s časom, povpraševanjem in konkurenco. Ne dovolite, da bi vas le-ta prehitela. Ukvarjajte se s svojim poslom in SEO optimizacijo prepustite strokovnjakom.